Nootdorp, 16 maart 2021 – VBO, branchevereniging van makelaars, taxateurs en verhuurbemiddelaars, lanceert 16 maart de campagne ‘Hier ben ik thuis’, waarmee het verbindende, betrokken en persoonlijke karakter van de aangesloten leden wordt benadrukt. Deze campagne sluit naadloos aan op de campagne ‘De waarde van je huis’, die tijdens de eerste golf van de coronapandemie de waarde van een eigen (t)huis liet inzien.
De aftrap van de campagne is op 16 maart in het reclameblok tussen het achtuurjournaal en het NPO Verkiezingsdebat. In de drie daaropvolgende weken wordt de campagne uitgezet via een televisiecommercial, online banners, video’s en via de eigen VBO-leden. Daarnaast is de website vbo.nl in een compleet nieuw jasje gestoken die eveneens 16 maart live gaat.
Rob Geleijnse, manager Ledenservice VBO: ‘We zijn enorm trots op de campagne en het herkenbare gevoel dat je ervan krijgt. De kracht is dat we onze leden de mogelijkheid bieden om campagne-uitingen te personaliseren via het VBO Marketingplatform. Voor zowel verkoop, aankoop, verhuur, taxaties als de sectie Zakelijk Vastgoed zijn aparte uitingen ontwikkeld. Des te meer leden meedoen met de campagne, des te meer mensen VBO als vereniging bereikt. Dat geeft een enorme verbinding met elkaar. Dit is de grootste VBO-campagne tot nu toe.