Actualiteiten

VBO-campagne ‘Hier ben ik thuis’ krijgt een vervolg

gettyimages-874810742-klein-1397_680x520_fit

VBO geeft een vervolg aan de campagne ‘Hier ben ik thuis’.Van 14 december tot en met 31 december 2021 zie en hoor je daarom weer regelmatig de spots en de advertenties voorbij komen. Aan de boodschap is niets veranderd. Ook nu versterken we het imago van de makelaar en taxateur en laten we zien dat VBO-leden begrijpen wat verkopers, kopers en (ver)huurders bezighoudt. Dit keer gaan we echter niet met spots op tv, maar wel op landelijke radiozenders zoals Qmusic, Sky Radio en Radio 2. Ook zijn er advertenties geplaatst in de bladen De Boerderij en De Ondernemer en natuurlijk zijn we ook online zichtbaar.

VBO-leden kunnen snel en eenvoudig aanhaken met een campagne in hun eigen regio. De kracht hiervan is dat VBO-leden de mogelijkheid krijgen om campagne-uitingen te personaliseren via het VBO Marketingplatform. Voor zowel verkoop, aankoop, verhuur, taxaties als de sectie Zakelijk Vastgoed zijn aparte uitingen ontwikkeld. Hoe meer leden meedoen, des te groter het bereik van de landelijke campagne én de impact van de gepersonaliseerde campagnes.

Bekijk hier de eerder campagne.

Opdrachtgever: VBO

Manager Ledenservice: Rob Geleijnse

Bureau: Total Design

Accountmanagement: Etienne Wolfs
Productiemaatschappij: MacGyver
Strategie: Eric van den Wildenberg
Creative Direction: Ervin Ramrattan, Robin Poelmann

Over Total Design

Total Design gelooft in de kracht van het verschil. Verschillende mensen die samenwerken aan een gedeeld doel. Vanuit verschillende disciplines – technologie, communicatie en branding – helpen we merken zich verder te ontwikkelen en te groeien. Total Design is bekend van werk voor onder andere voor ING, Nationale Nederlanden, HEMA, Randstad, Amsterdam Airport Schiphol, Van Gogh Museum, DPG Media, Talpa Radio, Dirk, VNO-NCW, Hartstichting, Radboud Universiteit en verschillende ministeries en gemeenten.

Deel dit artikel